Het hart van menig ‘carnavalist’ gaat vanaf 11 november sneller slaan. De schmink komt uit de kast en de kleurrijk kostuums gaan aan. Maatregelen of niet het gevoel zit van binnen en dat is met geen mogelijkheid te stoppen. Daarom presenteert Stichting De Greutsje Pin -ook voor het komende seizoen- haar 8ste Greutsje Pin.
Juist in lastige tijden als deze kunnen verenigingen iets extra’s gebruiken. Sponsoren haken af en evenementen die normaal voor een extra financiële boost kunnen zorgen moeten worden geannuleerd. Door ook dit jaar een nieuwe Greutsje Pin te presenteren geeft Stichting De Greutsje Pin verenigingen de mogelijkheid om hun doelen alsnog te realiseren en hun financiële positie te versterken.
Online ‘Corona-proof’ verkoop
Sinds dit jaar hebben verenigingen de mogelijkheid om online De Greutsje Pin te verkopen. Middels een speciale link kunnen ze hun kopers aansporen om ‘op afstand’ een aankoop te doen bij hun vereniging. De koper ontvangt zijn bestelling vervolgens netjes met de post, terwijl de vereniging van elke verkoop direct € 3,- voor hun clubkas krijgt.
Toekan nieuwe Greutsje Pin
Voor het seizoen 2021 is gekozen om een toekan af te beelden in De Greutsje Pin. De kleurrijke verschijning is als vanouds van de hand van huisontwerper Marc Webers. En ondanks dat het ontwerp wederom volledig verschillend is van voorgaande jaren is de lijn duidelijk in de serie aanwezig.
De laatste exemplaren van de voorgaande jaren raken nu overigens snel uitverkocht. Is jouw serie nog niet compleet? Wees er dan snel bij! Kijk voor meer informatie op www.degreutsjepin.nl of plaats je bestelling via een vereniging en steun de vastelaovend.